מרכז מידע ללקוח
הזמנתי מוצר לאדם אחר והוא איננו נמצא בכתובתו, מה אתם עושים?
במידה ואינך יודע בוודאות אם מי שמקבל את המוצר נמצא בכתובת בשעה מסוימת אנו מתקשרים
ומתאמים איתו את הגעת המשלוח מבלי לחשוף את שמך בכדי לא להרוס את ההפתעה, במידה והנמען אינו נמצא אנו יוצרים עמו קשר ומעדכנים אותך על כך. בכל מקרה אנו לא משאירים את המוצר ליד הדלת.
במידה וישנו פרי שאנני אוהב/ת האם ניתן להחליפו בפרי אחר?
בהחלט כן,
במידה וישנה העדפה לפרי מסויים אנו נשתדל ככל שניתן להחליפו באחר ובהתאם לפירות העונה.
האם ניתן להגיע ולאסוף את המוצר שהזמנתי?
בהחלט כן,
ניתן להגיע ולאסוף את ההזמנה ביום ובשעה שנקבעה מראש מבית העסק בתיאום מראש מול נציגנו.
איך אפשר לדעת מתי המשלוח מגיע ליעד?
המשלוח יגיע בטווח השעות שסוכם מראש בביצוע ההזמנה מינימום עד שעתיים מרגע ביצוע ההזמנה ולעתים לפני כן.
ברגע הגעת המשלוח ליעד אנו שולחים SMS לנייד של הלקוח.
האם ניתן להגיע פיזית אליכם לחנות ולהתרשם ממגוון המוצרים בחנות?
ניתן להגיע למקום להתרשמות ולאיסוף עצמי, אך מכיוון והמוצרים שלנו מיוצרים
במקום ונחתכים 100%טריות
יש להתרשם ממגוון מהמוצרים באתר www.prifruit.co.il תוך מתן ייעוץ וליווי צמוד.
האם אתם מניחים ליד פתח הדלת ללא מגע אדם?
השליחים של פרי היופי מגיעים ממוגנים ומניחים את המארז ליד פתח הדלת בתיאום מלא מול הלקוח.